السبت، 6 فبراير 2010

نفسى الفداء لكل منتصر حزين......تميم البرغوثى


هناك 12 تعليقًا:

  1. اولا السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
    ثانيا عامل ايه يا باشمهندس
    ثالثا انت يا عم ما بتزورش حد عاوز الناس تزور مدونتك
    ازاى فهمنى
    رابعا انا لى الشرف ان انا اول واحد يديك الامل

    ردحذف
  2. الاخ طبيب اطفال
    أولا:عليكم السلام ورحمة الله وبركاته.
    ثانيا:انا الحمد لله تمام بس مشغول شويه.
    ثالثا:مدونتك اكتر مدونه بقرأها لكن كان فى مشكله فى التعليق ولكن الحمد لله اتحلت وعلقت عندك فى اّخر بوست.
    رابعا:أنا لي الشرف ان انت تتابع مدونتى.

    ردحذف
  3. على فكرة انا غيرت اسم المعلق وخليته ابو مصعب

    ردحذف
  4. رااااااائعه اخانا
    ابداع اخر
    لامير الشعراء تميم البرغوثى..أكرمكم الرحمن وننتظر المزيد

    ردحذف
  5. الصراحة الراجل ده بيفكرنى بنفسى وانا بقول شعر اه هو لسه قدامه كتير بس يجى منه
    والصراحة القصيدة رائعة

    ردحذف
  6. ربنا يصبر أهل غزة علي الحصار يارب بس بصراحة زجل رائع وربنا يحرر غزة وفلسطين كلها يارب العالمين
    والله أنا صعبان علي كل شخص بيموت إذا كان طفل أو شيخ أو شاب أو نساء بس بجد ربنا يصبرهم علي العزاب ده والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته

    ردحذف
  7. السلام عليكم
    رائعة جدا
    رنا يحفظك

    ردحذف
  8. الاخت اخوانية وافتخر
    جزاكم الله خيرا
    فعلا شاعر مبدع وقصيده رائعه

    ردحذف
  9. الاخ ابو مصعب

    لا تقل هذا الكلام انت اكبر بكثير ههههههه امزح معك،
    ولكن لكل منا موهبته والناجح هو من ينمى هذه الموهبه.

    جزاكم الله خيرا.

    ردحذف
  10. الاخdiaa_eldin
    جزاكم الله خيرا على المشاعر الطيبه الجميله.

    ردحذف
  11. الأخ ضكتور جدا

    أهلا بك فى مدونتى المتواضعه.

    حفظك الله ونفع بك.

    ردحذف
  12. اختيار ممتاز أخى

    فتميم أحسبه شاعر فلسطين فى هذا العصر

    يستطيع ان يعبر عن المعاناة الفلسطينية بكل سلاسة وعذوبة

    وخصوصا هذه القصيدة التى تتكلم عن حال غزة أيام الحرب وحال المتخاذلين العرب وقتها

    دمت أخى متميزا وعَلَماً فى سماء التدوين بارزا

    صاحب مدونة " مش ممكن "

    ردحذف

أعطونى الأمل بتعليقاتهم واّرائهم